zondag 30 juni 2013

5x Into the wild


Ja, shame on me, ik heb deze film pas een week geleden voor het eerst gezien. Al kwam dit vooral doordat ik heel erg bang was voor het eind (nu was ik zo voorbereid op intense pijn dat ik het avontuur gelukkig heb kunnen navertellen).

Maarrrr nu ik hem eindelijk gezien heb, snap ik al het gefangirl en de feels en basically komt deze film in m'n nieuwe top vijf. Nu kan ik wel een 'recensie' schrijven om jullie te overtuigen van de geweldigheid, maar dat wordt waarschijnlijk een hoop 'aksljdslkjd' en 'het is gewoon perfect, omdat - daarom.' Dus in plaats daarvan ga ik mooie woordjes delen.

I read somewhere... how important it is in life not necessarily to be strong... but to feel strong.

*

I think careers are a 20th century invention and I don't want one. 

*

When you want something in life, you just gotta reach out and grab it.

*

Happiness [is] only real when shared.


*

The core of man's spirit comes from new experiences.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten