zondag 30 juni 2013

2x Ontdekt op Best Kept Secret

21 juni ging ik naar Best Kept Secret, een nieuw festival bij Hilvarenbeek. Ik was vooral geïnteresseerd vanwege de Arctic Monkeys, maar ontdekte ook wat nieuwe bands die hiervoor als 'secret' voor mij gebleven waren.

bron

The Maccabees 

Ik moest even wennen aan de stem van frontman Orlando Weeks. De muziek is wat rustiger, liever en vrolijker dan wat ik gewend ben. Waarschijnlijk vond ik daarom The Maccabees hiervoor ook niet zo heel leuk. Na twee nummer was ik al verkocht, Weeks' stem past perfect bij de muziek en het festivalsfeertje.


Je kunt hier het optreden van The Maccabees op BKS '13 terugkijken.


bron
Swim Deep
Van deze band had ik nog nooit gehoord. We kwamen net aan op het terrein toen Swim Deep het podium beklom, dus we konden zo doorlopen naar onze eerste act. Gelukkig was 'ie meteen erg tof.
Swim Deep is vrolijk en chill, met een zomers randje dat heerlijk past bij de komende maanden (met of zonder regen).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten