maandag 15 juli 2013

9x toffe series


One episode a day? More like one season... 

Ook zo iemand in de vakantie? Hier volgt een greep uit de series die ik vijftig keer opnieuw heb gekeken, nu kijk, net heb ontdekt of heel graag wil kijken. Wat ze gemeen hebben, is dat ze allemaal erg tof zijn. Dus als je door al je seizoenen heen bent, check dan vooral eens een van de volgende series.


Elementary 
Crime, drama, mystery - 2012 - IMDb
Moderne Sherlock Holmes in het NYC van nu. Met Lucy Liu als geweldige Joan Watson. 

Pretty Little Liars
Drama, mystery, thriller - 2010 - IMDb
Dit is voor mij echt zo'n tussendoortje dat ik zo nu en dan volg, heerlijk even het brein op 0 en gewoon genieten van het drama en leed van anderen. 

Hannibal
Crime, drama, horror - 2013 - IMDb
Ahhh Hannibal. Ahhh de feels. Geweldige serie over Hannibal (the, eh, cannibal). 

Doctor Who
Adventure, drama, family - 2005 - IMDb
Doooweeeooooooh dit is de serie die me verslaafd heeft gemaakt aan series kijken op zich. Tip: kijk vanaf seizoen 1 uit 2005, uit 'New Who'. De afleveringen van daarvoor zijn vaak wat gedateerd en Rose en Nine zijn tof.

Borgen
Drama - 2010 - IMDb
Ahhh, drama drama en meer drama. Maar ook kick-ass vrouwelijke minister president en andere interessante personages waardoor het een soort The Hour meets [politieke serie] wordt. 

The Hour
Drama - 2011 - IMDb
PIJN OH DE PIJN. The Hour is een leuke miniserie van de BBC, maar pas op voor de seizoensfinale van 2. Like, echt, pas op. Bereid je voor op het ergste, want erger dan dat is het sowieso. 

Game of Thrones
Adventure, drama, fantasy - 2011 - IMDb
Ja, heeft dit nog meer uitleg nodig? GOT. Punt.

Breaking Bad
Crime, drama, thriller - 2008 - IMDb
Deze serie heb ik nog nooit gezien, maar ik hoor er zo veel goede verhalen over dat ik wel benieuwd ben geworden. 

Downton Abbey
Drama - 2010 - IMDb
Dit is voor mij de standaardserie die ik erin doe als ik ziek ben. Lekker op de bank met een dekentje en een hoop kussens, Downton erin en chillen met een kopje thee, yum. 

2 opmerkingen:

  1. PLL, mijn god ik moet echt dringend verder kijken! Door al die drukte heb ik al maanden niet meer gekeken, terwijl het idd echt tof is om naar te kijken. Verder heb ik de rest nog nooit bekeken eigenlijk haha, ik ken sommige wel van naam. Misschien daar ook maar eens tijd voor maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahh ik heb precies hetzelfde helaas :/ en doe dat ja, ze zijn echt leuk :D

      Verwijderen