dinsdag 2 juli 2013

Photo A Day

Als multi-creatief persoon is er geen challenge te veel voor me. Eentje die me erg trekt, is de 'photo a day' challenge. Verschillende mensen maken een lijst met prompts, voor elke dag van de maand een, en daarbij maak je dan een foto. Dit kan casually via Instragram, maar mag ook met meer professionele apparatuur, leef je uit.

Omdat er zo veel leuke lijstjes rondcirkelen ga ik er deze maand twee combineren. We zullen zien wat het wordt, we weten allemaal hoe voornemens en Katie niet echt samengaan, maar nooit geschoten is altijd mis, right? 



De eerste lijst die ik ga afwerken is die van Fat Mum Slim. Haar prompts zijn erg populair. Ze zijn wat 'simpel', maar dat maakt ze wel toegankelijker voor beginners.




Vandaag stuitte ik via via op The Idea Room. Haar lijst sprak me ook erg aan, omdat hij iets meer diepgang heeft.

Ik ga m'n foto's delen via een speciaal voor deze blog gemaakte Instagram, @whiteblankhysteria. Voel je vrij om je link in de comments achter te laten als je ook aan PAD meedoet, ik ben benieuwd naar jullie foto's!

1 opmerking: